گفتگو با رتبه 8کشوری کنکور تجربی 93 : فراست رجبی


گفتگو با رتبه 8کشوری کنکور تجربی 93 :فراست رجبی

فراست رجبی از  کلاچای رتبه 8 تجربی کشور

لطفاً خودتان را معرفی کنید ؟ از چه زمانی به کانون آمدید و میانگین تراز امسال شما در آزمون های کانون چقدر بود ؟ آیا در آزمون های امسال غیبت داشتید؟

فراست رجبی از کلاچای و رحیم آباد هستم از سوم دبیرستان به کانون آمدم و میانگین تراز م در آزمون های سال گذشته کانون  8200 بود. من امسال اصلا غیبت نداشتم.

نام و نوع مدرسه ؟

شهید بهشتی   – استعدادهای درخشان

آیا در آزمون های موسسات دیگر هم شرکت داشتید ؟

من فقط در سه آزمون جامع سنجش شرکت کردم.

ساعت مطالعه ات چقدر بود ؟

ثابت نبود ولی روند صعودی داشت و در نهایت به 14 ساعت در روز هم رسید.

آیا مشاور خصوصی داشتید؟

....

خیر

پشتیبان شما در شهر شما چه کسی بود ؟

آقای سعید افروز

و پشتیبان ویژه شما چه کسی بود ؟

پشتیبان ویژه ام آقای علی محمدی رتبه 12 منطقه بودند.

آیا معلم خصوصی داشتید یا به آموزشگاه خصوصی می رفتید؟

معلم خصوصی  نداشتم ولی در کلاس کنکور مدرسه شرکت می کردم.

شما و آقای شایان پورمیربابایی در یک مدرسه و یک کلاس درس می خواندید و هر دو نیز در آزمون ها شرکت می کردید. از حال و هوایتان بگویید؟

خوب خیلی خوب بود و جو رقابتی خیلی خوبی در کلاس بود. ضمن اینکه من از شایان مطالب خوبی یاد می گرفتم و او به من کمک می کرد.

چطور شد که برنامه کانون را انتخاب کردید؟

اطرافیانم که به کانون آمده بودند ، از آن راضی بودند و من هم تصمیم گرفتم که به کانون بیایم . یکی از این اطرافیان خواهرم بود که در سال 86 دانش آموز کانون بود و مهندسی آی تی دانشگاه مازندران قبول شد.

بهترین کتاب کانونی که استفاده کردی چه بود ؟ و ویژگی آن چه بود ؟

زرد اختصاصی – این کتاب یک منبع خوب نزدیک کنکور است.

آیا درسی بوده که شما با آن مشکل داشته باشید و بعد بتوانید با انتخاب روش درست برای خودتان ، چالشتان را با آن درس حل کنید؟

وقتی در سال سوم به کانون آمدم سبک سوالات زیست را نمی شناختم . توصیه های معلم و آزمون های کانون من را هدایت کرد که زیست را چگونه مطالعه کنم و به کدام نکات توجه بیشتر کنم مثلا به خط به خط کتاب درسی توجه بیشتری کنم.

مهمترین نکته ای که باعث موفقیت شما شد ، چه بود ؟

با اراده بالا هدفم را مشخص کردم . خیلی چیزها را کنار و حذف کردم ( از جمله برنامه های تفریحی ) تا بتوانم با مطالعه ی بالا به هدفم برسم.

» نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید «